یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 19:5 :: نويسنده : مدیر وب

رهبری خواهان مجلسی پویا و زنده هستند

نادر قاضی پور در تشریح جزئیات دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری، با بیان اینکه پویایی مجلس از تاکیدات ایشان بود، گفت: مجلس پویا و زنده می‌تواند پاسخگوی اعتماد و انتخاب ملت انقلابی ایران باشد. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، درباره دیدار امروز نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، گفت: ایشان در ملاقات امروز خود با نمایندگان تاکید بسیار زیادی بر حضور فعال نمایندگان در صحن علنی و کمیسیون‌های مجلس داشتند.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، با بیان اینکه پویایی مجلس از تاکیدات ایشان بود، افزود: مجلس پویا و زنده می‌تواند پاسخگوی اعتماد و انتخاب ملت انقلابی ایران باشد.

وی، اضافه کرد: ایشان هم‌چنین با اشاره به تحولات کشورهای خاورمیانه و شاخ آفریقا تحلیلی نسبت به این انقلاب‌ها ارائه کردند و در ادامه به سیاست‌های ایران در قبال تحولات منطقه پرداختند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، با بیان اینکه رهبری درباره اظهار نظر نمایندگان نسبت به انقلاب‌های منطقه توصیه‌هایی داشتند،اظهار کرد: درعین حال تصویب قوانین شفاف و مناسب با نیاز کشور از دیگر توصیه‌های ایشان به نمایندگان بود.

قاضی پور، با بیان اینکه ایشان تاکیداتی بر چگونگی نظارت مجلس بر نحوه اجرای قانون نیز داشتند گفت: نظارتی در سطح عالی مورد تاکید مقام معظم رهبری بود.

این نماینده مردم ارومیه در مجلس به توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری درباره سادگی و ساده زیست بودن نمایندگان اشاره کرد و گفت: ایشان تاکید داشتند که نمایندگان باید ساده زیستی را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، با بیان اینکه ایشان در رابطه با تعامل بین مجلس و دولت نیز توصیه‌هایی را داشتند، گفت: برداشت من این بود که ایشان علاوه بر اینکه بر نظارت قوی  مجلس بر کار دولت تاکید داشتند، توصیه کردند که مجلس وقت خود را برای موارد بی اهمیت صرف نکند و برای موضوعات مهم تر وقت صرف کند.

 قاضی پور با بیان اینکه در این دیدار رهبری  مباحثی را درباره سلامت اقتصادی نمایندگان اهمیت مطرح کردند، گفت: نظارت درست از ناظرین سالم برمی‌آید.

 این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با ارزیابی مثبت خود از دیدار امروز نمایندگان با مقام معظم رهبری، گفت: نمایندگان هرگاه به دیدار رهبری می روند و توصیه‌های ایشان را می شنوند، اشتیاق بیشتری برای عمل به وظایف خود پیدا می‌کنند.

 

رهبر معظم‌ انقلاب بر سلامت اخلاقی و مالی نمایندگان تاکید کردند

محمد دهقان نیز در تشریح دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم ‌انقلاب بر سلامت سیاسی، اخلاقی و مالی نمایندگان تأکید کردند.

نماینده مردم طرقبه، چناران و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، درباره دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان بر پویایی و سرزنده بودن قوه مقننه در حوزه نظارت، قانون‌گذاری و اتخاذ مواضع سیاسی تأکید کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم افزود: مقام معظم رهبری بر حضور جدی نمایندگان در صحن علنی و کمیسیون های مجلس تأکید کردند، کمیسیون‌ها را اتاق فکر نهاد قانون‌گذاری خواندند و فرمودند نمایندگان کار در این حوزه را باید جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار موضع‌گیری به موقع، درست و دقیق مجلس در حوزه مسائل داخلی و خارجی شدند، ادامه داد: ایشان بر سالم بودن مجلس تأکید کردند و فرمودند اگر نمایندگان سلامت سیاسی، اخلاقی و مالی داشته باشند، کل مجلس سالم خواهد بود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد:‌ رهبر معظم انقلاب همچنین به نمایندگان یادآور شدند کسانی که در مسائل سیاسی با اصل  نظام و انقلاب سر سازگاری ندارند اینها نباید در مجلس جایگاهی باشند.

وی ادامه داد: ایشان بر لزوم اخلاق‌مداری در نهاد قانون‌گذاری تأکید کردند و فرمودند کسی که چنین اصلی را رعایت نمی‌کند نمایندگان باید به وی تذکر دهند و اگر دیدند کسی در جایی دارد از مسیر منحرف می‌شود او را به خوبی نصیحت کنند.

دهقان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند اگر فردی در مجلس موضع‌گیری کرد، حتی اگر موضع‌اش اشتباه بود نمایندگان وسط صحبت‌های وی وارد نشود و بگذارند حرفش را تمام کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به نمایندگان یادآور شدند، اخلاق حکم می کند کسی که در مجلس در حال صحبت است دیگران اجازه نطق به وی دهند چون رفتار مجلس باید حکیمانه باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش‌های دیگری از صحبت‌های خود به سلامت مالی نمایندگان تأکید کردند و فرمودند کسی که وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت دارد، نماینده مردم نیست چون در جهت تأمین منافع قدرت و ثروت عمل می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری توصیه کردند نمایندگان و هیأت رئیسه مراقبت کنند تا از هزینه های بی جا و اضافی به مجلس تحمیل نشود.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر وحدت قوای سه گانه تأکید کردند و به نمایندگان یادآور شدند حفظ استقلال مجلس به معنای نفی تعامل مثبت با قوه مجریه و قضائیه نیست.

 

رهبری اتحاد را سیاست راهبردی کشور برشمردند

علاءالدین بروجردی با بیان اینکه رهبر انقلاب اتحاد را سیاست راهبردی کشور خواندند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند با اتحاد و انسجام است که می توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کرده و پیروز شویم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با حکیمانه خواندن فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان دور نهم مجلس شورای اسلامی، افزود: در ابتدا رهبر معظم انقلاب اندیشیدن الهی و خلوص نیت در کار را به عنوان محور حرکت مومنان عنوان و تاکید کردند هنگامی که در کار اخلاص وجود داشته باشد توهم شکست در برابر دشمن از بین خواهد رفت به عبارتی انسان با پشتوانه الهی سود دنیا و آخرت را نصیب خود خواهد کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب علت مخالفت استکبار جهانی با جمهوری اسلامی را ناشی از حاکمیت اندیشه الهی دانسته و فرمودند که استکبار به این دلیل که در برابر جمهوری اسلامی ایران صف آرایی می‌کند زیرا به خوبی می‌داند که حاکمیت بینش الهی وجدان ملت‌ها را بیدار و در برابر استکبار مقاوم می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره چگونگی عملکرد مجلس، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که مجلس باید زنده و سالم باشد به این معنی که در دو مسئولیت قانونگذاری و نظارت خوب عمل کرده و قوانینی را تصویب کند که تکراری و در تعارض با قوانین دیگر نباشد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم،‌ تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان حضور مفید و جدی در صحن مجلس و کمیسیون ها را خواستار شدند و اینکه نمایندگان باید با صبر و حوصله نطق‌ها در صحن مجلس را استماع کرده و بعد با منطق پاسخگو باشند.

بروجردی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شرایط امروز منطقه را غوغایی توصیف کردند، ادامه داد: ایشان توصیه کردند که نمایندگان با جدیت تحولات را همانند گذشته در صحن و کمیسیون‌ها پیگیری کرده  تا در این زمینه غفلتی صورت نگیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس هشتم، با بیان اینکه در این دیدار رهبر معظم انقلاب بر الگو بودن نمایندگان برای اقشار مختلف تاکید داشتند، یادآور شد: بر این اساس رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید از هرگونه بی‌مبالاتی و خرج تراشی برای مجلس پرهیز شده و از خود نظارتی مجلس هم نباید غفلت شود.

بروجردی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، مجلس را محل گفت وگوهای حکیمانه و خردمندانه توصیف کردند، گفت: در همین راستا رهبر انقلاب به نمایندگان توصیه کردند که از تعرض به آبروی دیگران پرهیز کرده و مسائل خصوص دیگران را از تریبون مجلس مطرح نکنند که رعایت این نکته نشانه سلامت مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ استقلال مجلس از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب به نمایندگان بود، تصریح کرد: ایشان فرمودند حفظ استقلال مجلس به آن معنا نیست که متعرض دولت شویم بلکه به این معناست که در عین حفظ استقلال، از هر گونه چالش با دولت بپرهیزیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در پایان اتحاد را سیاست راهبردی مجلس خواندند و تاکید کردند که با اتحاد و انسجام است که می توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کرده و پیروز شویم.

 

رهبری تصویب قوانین شفاف و کارآمد را از وظایف اصلی نمایندگان برشمردند

محمدرضا محسنی‌ثانی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر تصویب قوانین جامع در مجلس، گفت: ایشان به نمایندگان توصیه کردند که در تصویب قوانین بر جامعیت، ‌شفافیت، کارآمدی و به روز بودن آن توجه داشته و در بعد نظارتی نیز به دور از هرگونه غرض ورزی به وظیفه خود عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب برای مشخص شدن خط ‌مشی‌های اساسی حرکت مجلس نهم از ضروریات بود، افزود: در این دیدار شاهد رضایت‌مندی ایشان از عملکرد مجلس به ویژه موضع گیری‌های قاطع مجلس هشتم در مسائل داخلی و خارجی بودیم.

نماینده مردم سبزوار، جوین،‌ جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار سفارشاتی را در زمینه مسائل کاری مجلس مطرح کردند که نشان از توجه و دقت ایشان در رصد کردن مسائل مجلس دارد.

وی با بیان اینکه در مجلس هشتم تعدادی از همکاران توجه لازم را به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نداشتند،‌ یادآور شد: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را مطرح و تذکراتی را به نمایندگان دادند.

این نماینده مردم در مجلس هشتم، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر سلامت نمایندگان در ابعاد مختلف تاکید کردند، تصریح کرد: ایشان تاکید داشتند که نمایندگان باید در ابعاد مختلف سیاسی، فکری، اخلاقی و مالی سلامت داشته و در این زمینه‌ها به شدت مراقب عملکرد خود باشند.

وی تحمل و خویشتنداری نمایندگان را از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب به نمایندگان برشمرد و افزود: رهبر انقلاب توصیه کردند تحمل و خویشتنداری در شنیدن نقطه‌نظرات و بیان مسائل از سوی همکاران از موضوعاتی است که باید مورد توجه نمایندگان قرار گرفته و زمینه ساز فضای غیراخلاقی در مجلس نشود.

محسنی ثانی با اشاره به تاکید رهبری بر حفظ استقلال مجلس،  گفت: ایشان فرمودند مجلس در عین زنده، فعال، ‌پویا، خلاق و مستقل بودن باید توجه داشته باشد که استقلال مجلس به معنی ستیز با قوای دیگر نیست، بلکه به این معناست که مجلس در عین اینکه کار خود را به درستی دنبال می‌کند چنانچه اشکال یا انحرافی در دستگاه اجرایی یا دستگاه‌های دیگر مشاهده می‌کند با راهکارهای قانونی در صدد رفع آن برآید.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب تصویب قوانین خوب و موثر را از وظایف نمایندگان خواندند، تصریح کرد: ایشان به نمایندگان توصیه کردند که در تصویب قوانین بر جامعیت، ‌شفافیت، کارآمدی و به روز بودن آن توجه داشته و در بعد نظارتی نیز به دور از هرگونه غرض ورزی به وظیفه خود عمل کنند.

 

تاکید رهبری بر حفظ وحدت میان وکلای مردم در نهاد قانون‌گذاری

 محمدحسین فرهنگی با تشریح دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان به جدی‌گرفتن نظارت مجلس‌برنمایندگان تأکید کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم،‌ درباره دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، گفت: فرمایشات ایشان همانند سال‌های گذشته دقیق و کمک فکری برای همه نمایندگان بود که همه وکلای ملت در نهاد قانون‌گذاری مشتاق شنیدن توصیه‌های معظم له بودند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را تأکید بر افزایش کیفیت کار نمایندگان در ادای وظایف نمایندگی، سلامت مالی مجلس، حفظ وحدت میان وکلای مردم در نهاد قانون‌گذاری اعلام کرد و افزود: ایشان علاوه بر حضور در جایگاه رهبری نظام جمهوری اسلامی،‌ تجربه نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری را نیز در کارنامه خود دارند بنابراین فرمایشات و توصیه‌های معظم له بسیار سنجیده، حکیمانه و راهگشا بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم با بیان اینکه بیشتر بحث‌ها رهبر معظم انقلاب مربوط به مجلس بود، تصریح کرد: ایشان به نظارت مجلس بر نمایندگان تاکید کردند و به وکلای ملت در نهاد قانون‌گذاری یادآور شدند که آنها این مسئله را جدی بگیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم رئیس مجلس یادآور شد: قبل از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، علی لاریجانی رئیس قوه مقننه گزارشی از عملکرد ادوار مختلف مجلس- از مشروطه تا کنون- داد و دیدگاه های نمایندگان و ترکیب تحصیلاتی مجلس نهم را  تشریح کرد.

 

مهمترین رکن نظام باید صاحب نمایندگان کارآزموده باشد

سیدمحمد باقرعبادی، با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان، مجلس را رکن اصلی نظام دانستند، گفت: بنابراین لازم است مهمترین رکن نظام صاحب نمایندگانی کارآزموده و معتقد باشد.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی، درباره دیدار امروز نمایندگان با مقام معظم رهبری، با بیان اینکه امید است فرمایشات سنجیده ایشان مبنای رفتار نمایندگان دوره نهم باشد، گفت: ایشان در ابتدا خصوصیات مجلس زنده و پویا  را تشریح کردند.

 این عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم، با بیان اینکه ایشان به اخلاص در عمل و  نحوه  درست رفتار مسئولین از جمله نمایندگان مجلس تاکید داشتند، افزود: رهبری معظم  عنوان داشتند  در صورتی که کارها برای خدا باشد ترس از برخورد با مشکلات کم می شود.

وی، با تاکید بر اینکه ایشان مجلس را رکن اصلی نظام می دانند، اضافه کرد: بنابراین لازم است مهمترین رکن نظام صاحب نمایندگانی کارآزموده و معتقد باشد؛ چرا که از نظر مقام معظم رهبری انجام کارها با اعتقاد راسخ و اخلاص، توهم تسلط دشمن بر انسان را از بین می‌برد.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس نهم، با بیان اینکه ایشان به سالم و زنده بودن مجلس شورای اسلامی تاکیدات زیادی داشتند، گفت: زنده بودن در قانونگذاری و نظارت و حضور مفید در محل کار و کمیسیون‌های مجلس برای رهبری اهمیت زیادی داشت.

عبادی، با بیان اینکه سلامت مالی، اخلاقی و سیاسی نمایندگان نیز از سوی ایشان مطرح شد، اضافه کرد: امیدواریم با رعایت این نکات مجلس نهم به مجلسی مملوء از حضور نمایندگان مورد تایید رهبری معظم و مردم انقلابی تبدیل شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، با بیان اینکه ایشان توصیه‌هایی درباره عدم خرج تراشی در مجلس  و دقت در مسائل مالی داشتند گفت: رهبری معظم  هم چنین دولت و مجلس را به وحدت دعوت کردند و عنوان داشتند تعامل لازمه پیشبرد کارها در کشور است.

 

رهبر انقلاب مجلس را محل برخوردهای حکیمانه خواندند

شاهین محمدصادقی با حکیمانه خواندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان، گفت: رهبر معظم انقلاب مجلس را محل برخوردهای حکیمانه خوانده و نمایندگان را به رعایت مسائل اخلاقی توجه دادند.

عضو هیات رئیسه مجلس، دیدار با رهبری را فرصتی برای بهره‌مندی نمایندگان از رهنمودهای ایشان خواند و افزود: ایشان در دیدار امروز با نمایندگان دور نهم مجلس بر توجه نمایندگان بر اوضاع منطقه، بیداری اسلامی و آنچه در دنیای امروز می گذرد، تاکید و اعلام کردند که امروز در منطقه غوغاست که نمایندگان باید توجه لازم به این موضوع را داشته باشند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ادامه دو محور زنده و سالم بودن را از موارد مورد توجه نمایندگان و مجلس مطرح و تاکید کردند زنده بودن به این معناست که قوانین که از مجلس بیرون می‌آید باید قوانینی خوب بوده و نمایندگان نیز با تحرک و حضور موثر در صحن علنی مجلس و کمیسیون‌ها همه موضوعات را با دقت رصد کرده و به تصویب قوانین موثر کمک کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم، یادآرو شد: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان توصیه کردند که اهل برخوردهای حکیمانه بوده و از تعرض به آبروی دیگران پرهیز کنند.

این نماینده مردم در مجلس هشتم، با بیان اینکه رهبری در این دیدار بر سالم بودن نمایندگان تاکید داشتند، افزود: ایشان بر سلامت اخلاقی، سیاسی، اقتصادی ومالی نمایندگان اصرار و تاکید کردند نمایندگان مجلس باید شاخصه‌های الگویی برای سایر اقشار داشته باشند، بنابراین از توجه به این مهم نباید غفلت کنند.

محمد صادقی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مسائل مالی مجلس، گفت: ایشان تاکید کردند که از ریخت وپاش‌ها، صرف هزینه‌های اضافی و خرج‌تراشی برای مجلس به شدت پرهیز شود.

وی با بیان اینکه رعایت مسائل اخلاقی در برخورد با دولت از دیگر محورهای فرمایشات رهبر انقلاب بود، تصریح کرد: ایشان فرمودند رعایت مسائل اخلاقی و برخورد حکیمانه با مسئولان دولتی نشانه سلامت مجلس است و ضرورت دارد نمایندگان در برخورد با دولت باید رعایت اخلاق را مورد توجه قرار دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس، تعامل با دولت و سایر دستگاه‌ها را از دیگر توصیه‌های رهبری به نمایندگان دور نهم مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر حفظ استقلال مجلس تاکید کردند استقلال مجلس نباید به معنی مقابله بلکه باید به معنی جهت‌گیری برای رفع مشکلات کلی کشور باشد.

 

رهبری درباره نوع رفتار نمایندگان با یکدیگر توصیه‌هایی داشتند

نصرالله پژمان‌فر تعامل مجلس با دولت، رفتار نمایندگان با یکدیگر و نحوه مدیریت مجلس را از جمله موضوعات مطرح شده در دیدار امروز نمایندگان با رهبر معظم انقلاب خواند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، درباره دیدار امروز نمایندگان مجلس نهم با مقام معظم رهبری، با ارزیابی مثبت از فضای این جلسه به توصیه‌های ایشان به نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: اصلی ترین مطلبی که رهبری مورد تاکید قرار دادند این بود که مسئولین کار را برای خدا انجام دهند.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم، با بیان اینکه اصل قرار دادن خدامحوری و کار برای رضایت خداوند از جمله توصیه‌های ایشان به نمایندگان ملت بود، افزود:البته اگر این توصیه از سوی تمام مسئولان کشور عمل شود کارها سرو سامان می گیرد.

 وی، با بیان اینکه رهبری معظم شاخص‌هایی را نیز درباره موضوعات مختلف بیان فرمودند، گفت: ایشان در ارتباط با مدیریت مجلس و عکس العمل‌هایی که نمایندگان باید در قبال هم داشته باشند و هم چنین وظایف و انتظاراتی که مردم  از نمایندگان دارند، اظهارات شفاف و صریحی را داشتند.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس نهم، افزود: رعایت وظایف نمایندگان در طول مدت حضور در خانه ملت نیز از جمله مباحث مطرح شده در ملاقات با رهبری بود.

پژمان فر، درباره توصیه‌ها و دستورالعمل رهبری برای تعامل بین مجلس و دولت، اظهار کرد: ایشان تاکید داشتند مساله استقلال از دولت به معنای تهاجم به دولت نیست، بلکه باید کار مشترکی بین دولت و مجلس باشد تا  اهداف مهم کشور جنبه عملیاتی پیدا کند.

وی با بیان اینکه وجود تفاوت سلیقه‌ها در بحث تعامل بین دولت و مجلس نیز طرح شد، گفت:احترام به یکدیگر با وجود اختلاف سلیقه لازم است، رهبری تاکید داشتند که نباید در مقابل دولت‌ها ایستاد و بعد نام این ایستادگی را نظارت گذاشت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم، ادامه داد: رهبری معظم هم‌چنین با اشاره به نامگذاری امسال به‌نام سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی مباحثی را درباره وضعیت اقتصادی موجود داشتند اما ورودی به جزئیات این موضوع نداشتند./


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 236
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 3301
بازدید کل : 280103
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1